توی گردابی اسیریم که میگن زندگیه!
نمیدونیم سهم ما از این دیار چیه !
نه دل و دماغ عشق و نه تمایلی به جمع
یکی نیست بگه که این باتلاق تقصیر کیه؟!
فریادفرزاد
ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت: 12:28